Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Сухорольський П$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Сухорольський П. М. Право на анонімність як суттєвий елемент прав людини [Електронний ресурс] / П. М. Сухорольський // Правова інформатика. - 2013. - № 1. - С. 39-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pinform_2013_1_8
| 2. |
Сухорольський П. М. Персоналізація в Інтернеті та її вплив на забезпечення прав людини [Електронний ресурс] / П. М. Сухорольський, Г. П. Хлібойко // Правова інформатика. - 2013. - № 4. - С. 3-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pinform_2013_4_3
| 3. |
Руда М. В. Становлення соціально відповідального бізнесу у сучасному інформаційному суспільстві [Електронний ресурс] / М. В. Руда, П. М. Сухорольський, Т. О. Боднар // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2016. - № 851. - С. 100-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2016_851_15 Розглянуто проблему становлення соціально відповідального бізнесу у світі та Україні зокрема. Зосереджено увагу на актуальності цієї тематики за умов інформаційного суспільства та необхідності впровадження принципів корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) у діяльність підприємств з огляду на цілу низку переваг як на національному, так і на глобальному рівні. Висвітлено сутність соціального підприємництва, визначено проблемні аспекти його розвитку та акцентовано увагу на доцільності його підтримки з боку держави та суспільства, причому соціально активні громадяни повинні виступати основними контролюючими суб'єктами під час надання їм вільного доступу до релевантної інформації про діяльність корпорацій та їх стратегічні плани. Доведено, що посилення соціальної відповідальності бізнесу, заохочення до соціальної активності підприємців є необхідними умовами для створення громадянського суспільства в країні. На підставі розгляду досвіду вітчизняних компаній визначено, що особливістю сучасного етапу становлення соціально відповідального бізнесу в Україні є радше примусовий характер таких ініціатив, нерозуміння переваг і необхідності впровадження КСВ, відсутність чітких методик щодо висвітлення економічної інформації на мікрорівні, недосконала комунікація підприємств зі стейкхолдерами (всіма зацікавленими у функціонуванні підприємства сторонами), а також недостатньо регламентовані дії ключових учасників у цій сфері.
| 4. |
Сухорольський П. М. Основні етапи розвитку футурології та її завдання в умовах сучасного світу [Електронний ресурс] / П. М. Сухорольський, І. Ю. Сухорольська // Грані. - 2018. - Т. 21, № 3. - С. 116-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Grani_2018_21_3_19
| 5. |
Сухорольський П. М. Утопічні елементи постіндустріальних теорій: ілюзії та суперечності [Електронний ресурс] / П. М. Сухорольський // Мультиверсум. Філософський альманах. - 2019. - Вип. 3-4. - С. 32-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Multi_2019_3-4_5
| 6. |
Сухорольський П. М. Європейський Союз як втілення концепції космополітичної демократії [Електронний ресурс] / П. М. Сухорольський, Я. В. Ткач // Політикус. - 2023. - Вип. 5. - С. 160–166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/polit_2023_5_27
|
|
|